يك ملت از دست صاحاب این وبلاگ راحت شدن .. نه شما تنها..
البته هنوز هم که هنوزه ایشون زندست و نفس می کشه که این خطرناکه برای شما
+ نوشته شده در چهارشنبه شانزدهم فروردین ۱۳۹۱ ساعت 19:14 توسط جم
|
سال نو به همه ي دوستان خوبم مبارك
+ نوشته شده در سه شنبه یکم فروردین ۱۳۹۱ ساعت 20:15 توسط جم
|
در اين وبلاگ قصد دارم به عنوان يك طرفدار اعتقادات كمونيزم و ماركسيسم ، ابتدا به معرفي الفبا و مانيفست اين ايدولوژي پرداخته و با بررسي مقالات و نوشته هاي ماركس هگل گرانت فروم دويچر لافارگ بخارين لنين مندل و ديگر بزرگان اين مبحث به بررسي چالش هاي نوشتارهاي آنها بپردازم.
از فعالان چپ خواهشمنديم مارا از نظرات خود جهت بهبود وبلاگ ياري رسانند.