يك ملت از دست صاحاب این وبلاگ راحت شدن  .. نه شما تنها..

البته هنوز هم که هنوزه ایشون زندست و نفس می کشه  که این خطرناکه برای شما

سال نو به همه ي دوستان خوبم مبارك